- Naslovnica
- Zahtjevi
- Prigovori
Makarski komunalac d.o.o. želi pružit svojim korisnicima kvalitetnu uslugu. Kako bi se eventulani problemi u najkraćem roku i pri tom što kvalitetnije riješili u dolje prikazanom obrascu možete upisati prigovor na uslugu ili neko svoje zapažanje koje je u domeni rada Makarskog Komunalca d.o.o. Ako želite poslatni pisani prigovor obrazac možete preuzeti ovdje. Obavijest potrošačima od podnošenju pisanog prigovora možete pronaći na ovom linku.
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših proizvoda ili usluga mogu podnijeti u pisanom obliku:
Makarski komunalac d.o.o.
Trg Tina Ujevića 1
makarski.komunalac@makom.hr
Trg Tina Ujevića 1
21 300 Makarska
Potrošač će bez odgode, a najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora, dobiti pisani odgovor na svoj prigovor. UPUTA POTROŠAČIMA ZA PODNOŠENJE REKLAMACIJE
Sukladno članku 26. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač ima pravo podnijeti reklamaciju ako nije zadovoljan odgovorom na prethodno podneseni pisani prigovor u vezi s pruženom javnom uslugom.
Kako podnijeti reklamaciju?
Reklamaciju možete podnijeti:
Makarski komunalac d.o.o.
Trg Tina Ujevića 1
21 300 Makarska
makarski.komunalac@makom.hr
Trg Tina Ujevića 1
21 300 Makarska
2. Tko razmatra reklamaciju?
Vašu reklamaciju razmatra povjerenstvo za reklamacije potrošača, u čijem radu sudjeluje i predstavnik udruge za zaštitu potrošača.
3. Rok za odgovorPovjerenstvo je dužno dostaviti pisani odgovor u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.
4. Daljnja zaštita pravaAko potrošač nije zadovoljan odlukom povjerenstva, može pokrenuti sudski ili izvansudski postupak radi zaštite svojih prava te se obratiti i nadležnoj inspekciji.
-
Email info@makom.hr
-
Telefon 021/695-010
-